Alle vragen en antwoorden over ons systeem: 

Als u vragen heeft? Kunt u in het systeem rechts op het vraagteken klikken en daar een vragenformulier invullen en verzenden. Wij beantwoorden deze zo snel mogelijk. Natuurlijk mag u ons ook bellen tussen 8:00 uur en 20:00 op 0767002347.

 

Veelgestelde vragen

Hoe werkt een demo?

We laten je graag zien hoe Hygiënecode Online werkt middels een online demo met iemand van ons team. We laten je dan zien wat Hygiënecode Online aan jouw bedrijf kan toevoegen. Een demo duurt ongeveer 30 minuten.

Na de demo krijg je een proefaccount waarmee je Hygiënecode Online 14 dagen gratis zelf kan proberen.

Hoe werkt het proefaccount?

Na je demo kan je Hygiënecode Online zelf 14 dagen gratis proberen. Daarna bepaal je of je Hygiënecode Online blijft gebruiken.

Voor wie is Hygiënecode Online?

Hygiënecode Online is voor bedrijven die voedsel verwerken en of verkopen, die grbruik maken van een Hygiënecode of een eigen HACCP-plan.

Kan ik een account krijgen zonder demo?

We geven je graag eerst een korte demo zodat we samen met je kunnen kijken hoe hygiënecode Online het beste in uw bedrijf past. Als je direct zelf hygiënecode online wilt proberen kan je hier direct een proefaccount starten.

Hoe lang duurt het inrichten van Hygiënecode Online?

Je kan Hygiënecode Online binnen 1 dag inrichten en gebruiken. Wij mailen een vragenlijst en via de antwoorden richten wij uw systeem in, zodat u als u de inlogcodes via de mail krijgt direct het systeem kunt gebruiken.

Kan ik eenvoudig weer stoppen?

We hopen dat Hygiënecode Online je helpt en dat je blijft, maar het is natuurlijk op elk moment mogelijk je abonnement te stoppen. Je ontvangt dan geen nieuwe facturen meer en je kan Hygiënecode Onlineblijven gebruiken tot het einde van de maand. Rekening houden dat het om een jaar contract gaat.

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met automatische incasso. Facturen worden automatisch per kwartaal geïncasseerd.

Kan ik later nog veranderen van pakket?

Je kan op elk moment je abonnement omzetten naar een ander pakket. Naar een groter pakket kan per direct, naar een kleiner pakket aan het einde van de maand.

Ik heb nog meer vragen!

We helpen je graag met elke vraag die je mocht hebben. Mail of bel ons en we beantwoorden direct je vraag.

 

  • Aanvragen van abonnement:

Vraag: Hoe vraag ik het aan?

Door op onze website de aanvraag te doen, of via een ingevulde en ondertekende prijsofferte.

Vraag: Hoe snel kan ik dan de inlogcodes ontvangen?

Als u dit op werkdagen doet binnen 4 uur en in het weekend binnen 8 uur.

Vraag: Hoelang duurt het abonnement?

Dit is 1 jaar daarna per kwartaal opzegbaar.

Vraag: Is er een beschrijving van het systeem?

Ja, deze vindt u in uw eigen systeem in de module handboek.

Vraag: is deze App / systeem bekend bij NVWA?

Ja natuurlijk.

Vraag: geven jullie ook advies?

Ja wij zijn ook een hygiëne advies bureau, en wij zijn allemaal mensen uit de praktijk.

Vraag: Is het voor alle bedrijven?

Ja, Alle bedrijven die voedsel verwerken of/en verkopen maken wij een compleet systeem. (of heeft u alleen urenregistratie en plannning nodig? dan kan dit ook natuurlijk)

 



  • Inloggen in het systeem:

U krijgt inlog gegevens via de e-mail voor beheerder en inlog voor medewerkers.

 

Vraag: ik moet telkens opnieuw inloggen?

Ja klopt, dit is omdat u met verschillende apparatuur inlogt in hetzelfde systeem. Als u 1 apparaat gebruikt dan is dit niet. U kunt ook uw telefoon of tablet het wachtwoord laten onthouden. 

Vraag: Ik kan niet inloggen?

Het is mogelijk dat er een storing is, maar dan kunt u altijd nog via https://login.hygienecodeonline.nl inloggen. Het kan ook zijn dat u toch niet de juiste inlog heeft ingevoerd. Dus echt goed kijken of het een hoofdletter of kleine letter is en dat er geen spatie achter staat als je doet kopiëren en plakken.

Vraag: Ben mijn inlog gegevens kwijt?

Geen probleem. Stuur ons een berichtje via e-mail of chat op deze pagina.

Vraag: Op welke apparaten kan ik inloggen?

U kunt inloggen op uw PC of via de App op uw tablet of mobiele telefoon. De App staat gewoon in de Appstore onder Hygienecode online.

Vraag: Kan ik mijn wachtwoord veranderen?

Ja dit kan als u ons een bericht stuurt vanuit het systeem, door op het vraagteken te klikken.

Vraag: Waarom is er niet voor iedereen/medewerkers een inlog?

Dit is omdat wij nu nog werken met 2 inlog methodes en misschien in de toekomst wel de keuzen gaan inbouwen van een eigen inlog voor medewerkers.

Vraag: Met hoeveel personenen kan ik inloggen.

Dit is onbeperkt, dit geld bij ons ook voor het urenregistratie systeem.

 



  • het systeem:

Vraag: in welke talen is het systeem?

Nu in de taal: Nederlands, Engels.  (we zijn bezig met Duits en Frans)

Vraag: Werkt het simpel?

Ja, het is simpel omdat het gewoon het volgen van onze unieke stoplicht methode is. Rood en oranje moet nog gebeuren en groen is gedaan en klaar.

Vraag: Kan ik het zelf inrichten:

Ja, dit kan natuurlijk. De beschrijving en voorbeeld filmpje zijn terug te vinden in de module handboek. En natuurlijk kunnen wij hierbij helpen.