Alle vragen en antwoorden over ons systeem: 

Als u vragen heeft? Kunt u in het systeem rechts op het vraagteken klikken en daar een vragenformulier invullen en verzenden. Wij beantwoorden deze zo snel mogelijk. Natuurlijk mag u ons ook bellen tussen 8:00 uur en 20:00 op 0767002347.

  • Aanvragen van abonnement:

Vraag: Hoe vraag ik het aan?

Door op onze website de aanvraag te doen, of via een ingevulde en ondertekende prijsofferte.

Vraag: Hoe snel kan ik dan de inlogcodes ontvangen?

Als u dit op werkdagen doet binnen 4 uur en in het weekend binnen 8 uur.

Vraag: Hoelang duurt het abonnement?

Dit is 1 jaar daarna per kwartaal opzegbaar.

Vraag: Is er een beschrijving van het systeem?

Ja, deze vindt u in uw eigen systeem in de module handboek.

Vraag: is deze App / systeem bekend bij NVWA?

Ja natuurlijk.

Vraag: geven jullie ook advies?

Ja wij zijn ook een hygiëne advies bureau, en wij zijn allemaal mensen uit de praktijk.

Vraag: Is het voor alle bedrijven?

Ja, Alle bedrijven die voedsel verwerken of/en verkopen maken wij een compleet systeem. (of heeft u alleen urenregistratie en plannning nodig? dan kan dit ook natuurlijk)

 



  • Inloggen in het systeem:

U krijgt inlog gegevens via de e-mail voor beheerder en inlog voor medewerkers.

 

Vraag: ik moet telkens opnieuw inloggen?

Ja klopt, dit is omdat u met verschillende apparatuur inlogt in hetzelfde systeem. Als u 1 apparaat gebruikt dan is dit niet. U kunt ook uw telefoon of tablet het wachtwoord laten onthouden. 

Vraag: Ik kan niet inloggen?

Het is mogelijk dat er een storing is, maar dan kunt u altijd nog via https://login.hygienecodeonline.nl inloggen. Het kan ook zijn dat u toch niet de juiste inlog heeft ingevoerd. Dus echt goed kijken of het een hoofdletter of kleine letter is en dat er geen spatie achter staat als je doet kopiëren en plakken.

Vraag: Ben mijn inlog gegevens kwijt?

Geen probleem. Stuur ons een berichtje via e-mail of chat op deze pagina.

Vraag: Op welke apparaten kan ik inloggen?

U kunt inloggen op uw PC of via de App op uw tablet of mobiele telefoon. De App staat gewoon in de Appstore onder Hygienecode online.

Vraag: Kan ik mijn wachtwoord veranderen?

Ja dit kan als u ons een bericht stuurt vanuit het systeem, door op het vraagteken te klikken.

Vraag: Waarom is er niet voor iedereen/medewerkers een inlog?

Dit is omdat wij nu nog werken met 2 inlog methodes en misschien in de toekomst wel de keuzen gaan inbouwen van een eigen inlog voor medewerkers.

Vraag: Met hoeveel personenen kan ik inloggen.

Dit is onbeperkt, dit geld bij ons ook voor het urenregistratie systeem.

 



  • het systeem:

Vraag: in welke talen is het systeem?

Nu in de taal: Nederlands, Engels.  (we zijn bezig met Duits en Frans)

Vraag: Werkt het simpel?

Ja, het is simpel omdat het gewoon het volgen van onze unieke stoplicht methode is. Rood en oranje moet nog gebeuren en groen is gedaan en klaar.

Vraag: Kan ik het zelf inrichten:

Ja, dit kan natuurlijk. De beschrijving en voorbeeld filmpje zijn terug te vinden in de module handboek. En natuurlijk kunnen wij hierbij helpen.